10 Mart 2010

Do you spit or swallow?

Neyin peşindesin bilmiyorum.

Neyin peşindesin bilmiyorsun.

Sorun, neyin peşinde olduğunu bilmediğinden kaynaklanıyor; biliyorsun.

Ve fakat, hala peşinde olmak istediğinin peşinden gitmiyorsun.

Peşinde olman gerekenin peşini peşinen bıraktın.

Şimdi ne tükürebiliyorsun, ne yutabiliyorsun.

Geçmişin boş geçmiş, geleceğin karanlık gelecek sanıyorsun.

Yanılıyorsun.

Çünkü ışığını görmüyorsun, gücünü hissetmiyorsun.

Kızıyorum.

Çok kızıyorum.

Kendime de kızıyorum.

Suçlu hissettiriyorsun bana.

Çünkü bir şey yapamıyorum, ne yapabilirim bilmiyorum.

Bağırsam?

Tokatlasam?

Bordo süveter giyip karşına mı çıksam, n'apsam?

Biraz olsa dürüst olsan kendine karşı.

Biraz farkında olsan.

Z'den önce 28 harf var, 28!!

Neyin peşindesin anlamadım ki kardeşim?!

Neyin peşindesin?

Hiç yorum yok: